Finding it av Cora Carmack

Böcker / Permalink / 1
Titel: Finding it
Författare: Cora Carmack
Serie: Losing it #3
Förlag: Ebury Publishing
Utgivningsår: 2013
Sidantal: 320
Köp: Adlibris / Bokus
 
Handling:
Kelsey Summers is looking for love in all the wrong places. Spending a few months travelling around Europe - with no parents, no responsibilities and a no limit credit card - Kelsey's having the time of her life. But when she embarrasses herself in front of the hottest guy she's ever seen, she realises there's more to life than the next party.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag måste säga att jag är lite besviken på den här boken. Jag älskade de två tidigare, men det här var inte alls på samma nivå. Den är absolut fortfarande bra, men inte lika. Fastnade inte för karaktärerna på samma sätt, så det är väl där det största felet ligger. Jag kände mig helt enkelt inte lika engagerad som tidigare. Slutet var dock så himla fint, men det kan inte väga upp hela boken tyvärr. Sorgligt att serien är slut nu iallafall. Som helhet får serien full pott även fast det här inte var någon fullpoängare.
 
 
#1 - - Elin - bokparadiset:

Håller verkligen med dig, de första böckerna var fempoängare men denna fastnade jag inte riktigt heller för..

Svar: Tråkigt när man har så höga förväntningar..
Tina Håkansson

Till top