Läsplaner för April

Böcker / Permalink / 2
En ganska ambitiös hög för April. Vill verkligen läsa om an ember in the ashes innan jag ger mig på fortsättningen, så det hoppas jag att jag hinner. Sen blir det lite read-a-long med Nelly också. Får se hur mycket det blir läst helt enkelt, förhoppningsvis mycket i påsk :)
#1 - - Bokstund:

Ingen dålig bokhög för april! :) Nu när Sarah J. Maas böcker börjar komma på svenska funderar jag på att börja läsa dem, har länge varit sugen men föredrar att läsa på svenska :)

Svar: En aning överambitiös, haha :) det tycker jag du ska göra, det är ju en väldigt omtyckt serie :)
Tina Håkansson

#2 - - Elina:

Ser ut som en toppen hög. De fyra översta har jag också olästa, vill också läsa om An amber in the ashes!

Svar: Det känns som en bra blandning tror jag :)
Tina Håkansson

Till top