Nytt i hyllan - Mars

Nytt i bokhyllan / Permalink / 1
 
Lite nytt blev det i Mars också. Det råkade bli en liten sväng på akademibokhandeln när det var halva reapriset. Rick Riordans böcker hade jag kikat på innan men ställt tillbaka, men nu när de fanns kvar fick de följa med hem. Även baka med Linus är från rean. a Torch against the night har jag väntat på sen jag läste an ember in the ashes för ett år sedan, så den förhandsbokade jag från bookdepository. (Har väntat på att den skulle komma i paperback.) Därifrån köpte jag också de andra två böckerna. The flash är alltid the flash liksom mvh fangirl ;) Är iallafall väldigt nöjd med den här högen!
#1 - - [Anna]:

Åh finns The Flash i bokform!! :) Bättre än serien? :)

Svar: Har inte läst den än, men jag hoppas den är bra! :)
Tina Håkansson

Till top