Read-a-long Heir of Fire (del 1)

Böcker / Permalink / 1
Jag och Nelly på Nellons bokblogg läser just nu Heir of Feire tillsammans.Under tiden vi läser kommer vi båda skriva lite vad vi tycker och tänker om boken.
 
 
 
Lite tankar om kapitel 1-19
 
Varning för spoilers!
 
Det var ju ganska nyligen Nelly och jag läste Crown of Midnight, men ändå känns det lite som att jag har glömt en del av handlingen. Jag tyckte ju som ni kanske kommer ihåg inte att boken var superbra, så det kanske beror på det. Nu har jag iallafall kommit ca 150 sidor in i denna, och känner väl lite att jag inte har så mycket att säga om den än. Det är många nya personer at hålla reda på, så det är faktiskt lite rörigt med alla namn. Annars är jag mest intresserad av Celaena och Rowan, (vill veta mer om Rowan NU!) resten runt omkring bryr jag mig inte jättemycket om. Inte än iallafall, haha. Dock ska det bli spännande att läs mer om Chaol och Aedion. Än så länge känns det som jag kommer gilla den här boken mer än den förra, och det är ju bara positivt!
#1 - - Bokstund:

Vilken kul grej med en read along!

Till top