Hälsokick! av Marita Karlson

Recensioner / Permalink / 0
Titel: Hälsokick! Smoothies, juicer och snacks att må bra av
Författare: Marita Karlson
Serie: -
Förlag: Norstedts
Utgivningsår: 2014
Sidantal: 151
Köp: Adlibris
 
Handling:
"Mina 7 år i Los Angeles har gett mig ett helt nytt hälsotänk. Här i världens största hälsomecka är jag omringad av juicebarer, lokala bönder och farmers markets. Jag brinner för att inspirera till en hälsosam livsstil utan att göra det krångligt eller tidskrävande. Det ska vara roligt och enkelt att vara hälsosam."

I Hälsokick! presenterar hälsoinspiratören och fotomodellen Marita Karlson sina 60 bästa recept på smoothies, juicer, mellanmål och snacks, proppade med naturliga råvaror och superfoodingredienser som alla boostar din hälsa. Vi får lära oss grunderna till en lyckad smoothie, basingredienser och utrustning, och förstås massor av recept på olika teman. Det är boken för dig som vill äta hälsosamt och naturligt och veta vad du stoppar i dig, utan att det blir krångligt eller tidskrävande.
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan väl inte säga jättemycket om den här boken eftersom den mest innehåller en massa recept. Jag har inte hunnit testa så många än, men de jag har provat har varit bra. Fina bilder som iallafall jag blir väldigt inspirerad av. Ska garanterat prova några fler smoothies ur den här fina boken.
 
 
 
Till top