Månadssammanfattning Februari

Månadssammanfattningar / Permalink / 2
Precis som i januari så hann jag läsa 7 böcker den här månaden. Känns ändå helt okej. Har haft ganska dåligt med läslust, så jag har kollat på mycket serier också. Skönt det med ibland!
 
8. Ibland mår jag inte så bra - Therése Lindgren
9. A grimm warning - Chris Colfer
10.Furtermore - Tahereh Mafi
11.Jag är inte perfekt, tyvärr - Michaela Forni
12.Kockskola för ensamma hjärtan - Marita Conlon-McKenna
13.Lugn mage med god mat - Sofia Antonsson
14.Rimligt lyckade ögonblick - Åsa Asptjärn
 
 
Antal böcker: 7
Antal svenska/Engelska: 5/2
Antal sidor:  1995 sidor
Antal kortisar (under 200): 1
Antal tegelstenar (över 500): 0
 
Köpta: 7
Rec-ex: 0
Lånade: 0
Fått/bytt: 0
Bokklubbsbok: 0
Ljudbok/E-bok: 0
 
Påbörjade serier: 0
Mellanböcker i en serie:
2
Avslutade serier:
1

Antal omläsningar:
0
 
Antal nya böcker: 15
 
Påbörjade böcker: Crown of midnight
 
 
Favoriter den här månaden: Land of stories <3
#1 - - Malin A:

Varför ha såna krav på dig själv? 7 böcker e ju grymt! För mig blev det 2... Heir of fire drog verkligen ut på tiden, vet inte riktigt varför. Kanske beror på allt som var med min katt o så, men denna veckan e jag ledig o har till slut läst ut Heir of fire samt redan hunnit läsa ut en bok till o börja på en ny =)

Svar: Vet inte riktigt. Det är väl för att jag brukade läsa nästan det dubbla förut, så det känns fortfarande som ganska lite. Det är ju inte alls dåligt egentligen! Härligt att du börjar komma igång igen :)
Tina Håkansson

#2 - - Nelly:

Var Furthermore bra? Ska försöka läsa den snart.

Svar: Ja, jag gillade den jättemycket!
Tina Håkansson

Till top