Månadssammanfattning Januari

Månadssammanfattningar / Permalink / 1
7 böcker hann jag läsa i Januari. Äntligen känns det som att mitt läsflyt börjar komma tillbaka litegrann. Jag har läst mycket bra och hittat nya favoriter den här månaden!
 
1. Simon vs the homo sapiens agenda - Becky Albertalli
2. Det är så logiskt alla fattar utom du - Lisa Bjärbo
3. Aristotele and Dante discovers the secrets of the universe - Benjamin Alire Sáenz
4. Hälsokick! - Marita Karlson
5. Organisera och förvara hemma - ett projekt i veckan- Paulina Draganja
6. A million worlds with you - Claudia Gray
7. Björnstad - Fredrik Backman
 
Antal böcker: 7
Antal svenska/Engelska: 4/3
Antal sidor:  2116 sidor
Antal kortisar (under 200): 2
Antal tegelstenar (över 500): 0
 
Köpta: 7
Rec-ex: 0
Lånade: 0
Fått/bytt: 0
Bokklubbsbok: 0
Ljudbok/E-bok: 0
 
Påbörjade serier: 1
Mellanböcker i en serie:
0
Avslutade serier:
1

Antal omläsningar:
0
 
Antal nya böcker: 7
 
Påbörjade böcker: A Grimm Warning
 
 
Favoriter den här månaden: Björnstad <3, Simon vs the homo sapiens agenda, Aristotele&Dante
 
#1 - - Emelie Karlsson:

Jag läste över 3000 sidor den här månaden!! Jätte förvånad, dock kul att räkna när man ska göra sina wrap-ups haha!


Vad tyckte du om sista Firebird-boken?? Älskade den. Älskar alla karaktärer!

Svar: Oj, bra gjort! Jag gillade den också väldigt mycket, kommer sakna alla karaktärer. Fast jag tyckte bäst om första boken :)
Tina Håkansson

Till top