Månadssammanfattning December

Månadssammanfattningar / Permalink / 1
9 böcker läste jag i December. Äntligen börjar jag känna mig som mig själv igen, haha!
 
I November hann jag med att läsa 6 böcker. Kan inte fatta hur jag kunde snitta på typ tio böcker i månaden, har aldrig tid att läsa längre känns det som.
 
93.Fyren mellan haven - M.L. Stedman
94.My true love gave to me - Stephanie Perkins M.fl
95.Fantastic beasts and where to find them - J.K. Rowling
96.Förvara smart - Organisera ditt hem - Paulina Draganja
97.The fever code - James Dashner
98.Flat-Out Love - Jessica Park
99.Tales of the Peculiar - Ransom Riggs
100.Nordiska Gudar - Johan Egerkrans
101.Seeking her - Cora Carmack
 
Antal böcker: 9
Antal svenska/Engelska: 3/6
Antal sidor:  2394 sidor
Antal kortisar (under 200): 4
Antal tegelstenar (över 500): 0
 
Köpta: 9
Rec-ex: 0
Lånade: 0
Fått/bytt: 0
Bokklubbsbok: 0
Ljudbok/E-bok: 0
 
Påbörjade serier: 1
Mellanböcker i en serie:
3
Avslutade serier:
0

Antal omläsningar:
0
 
Antal nya böcker: 11
Antal böcker jag har gjort mig av med: 2
 
Favoriter den här månaden: Flat-Out Love <3<3, Fyren mellan haven
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad jag måste bli bättre på att läsa igen känner jag, haha!

Till top