Nytt i hyllan - December

Nytt i bokhyllan / Permalink / 0
11 nya böcker blev det i December. Men från och med nu lär det inte bli på långa vägar lika många nya när jag måste läsa fem böcker innnan jag får köpa en. Det hinner jag inte, haha!
 
Jag fick ett presentkort på adlibris av en kompis när vi sågs, så jag gjorde en liten beställning. Cora Carmack-abstinens? Haha.
 
Kinsella + Amy & Rogers epic detour har jag bytt till mig genom Läs - Byt! på facebook.Paper Towns har jag köpt av Elina :)
 
Dear Charlie är månadens bok från English bookshop. Min sista. Kemisten köpte jag i present till mig själv när jag hade varit hos kiropraktirn när jag hade ryggskott. Mycket rimligt, eller hur ;) Nordiska gudar har jag velat köpa sen den kom ut, och nu när jag fick ett presentkort i julklapp slog jag till. DC Comics-encyklopedin fick jag av Robin i julklapp.
Till top