Månadssammanfattning Maj

Månadssammanfattningar / Permalink / 0
Jag har fått kämpa med läslusten den här månaden också, hoppas verkligen det vänder snart. Jag saknar mitt läsflyt! Fem böcker har jag läst iallafall, och det får jag väl ändå säga att jag är ganska nöjd med, med tanke på omständigheterna.
 
29.The Lightning Thief - Rick Riordan
30.To all the boys I loved before - Jenny Han
31.P.S. I still love you - Jenny Han
32.Och varje morgon blir vägen hem längre och längre - Fredrik Backman
33.Always and forever, Lara Jean - Jenny Han
 
 
Antal böcker: 5
Antal svenska/Engelska: 1/4
Antal sidor:  1456 sidor
Antal kortisar (under 200): 1
Antal tegelstenar (över 500): 0
 
Köpta: 5
Rec-ex: 0
Lånade: 0
Fått/bytt: 0
Bokklubbsbok: 0
Ljudbok/E-bok: 0
 
Påbörjade serier: 2
Mellanböcker i en serie:
1
Avslutade serier:
1

Antal omläsningar:
2
 
Antal nya böcker: 5
 
Påbörjade böcker: -
 
 
Favoriter den här månaden: Böckerna om Lara Jean <3 och Fredrik Backmans
Till top