Tre med full pott

Recensioner / Permalink / 0
Har älskat Tahereh Mafi innan, och jag gör det fortfarande! Den är väldigt knasig, kändes som att den kanske var lite inspirerad av Alice i underlandet. Handlar i stora drag om kärlek och vänskap. Jag älskade den! Och Mafi kan verkligen det där med språk <3
 
The Land of Stories är verkligen en av mina favoritserier! Gillade verkligen att Alex och Connor var åtskilda i början av boken, så jag fick "egentid" med båda haha. Tyckte verkligen om när Connor reste runt i Europa. Ser så himla mycket fram emot att läsa nästa del i serien, men samtidigt vill jag dra ut på det så att den aldrig tar slut. Alltså, slutet var såå spännande!
 
Vet inte vad jag ska säga mer än att jag älskar den här boken! Så fin! Fina, starka karaktärer, helt underbara föräldrar, bra story och fantastiskt språk. Jag behöver inte mycket mer än så.
 
Till top