Tre minisar

Recensioner / Permalink / 0
Jag älskar inte de här böckerna. Hela serien har varit helt okej, men jag har egentligen köpt alla tre för att omslagen är så fina. Och visst finns det något bra i böckerna, men de är inte fantastiska. Ganska roliga dock, när man är på rätt humör.
 
Trodde jag skulle gilla den här mer än jag gjorde. Den är absolut mysig, men det blev lite för mycket mat för min smak. Inte så konstigt när det är en bok om en kockskola, men det behövde kanske inte vara så himla ingående ;)
 
 
Väldigt bra och viktig bok om ångest. Blir så offentliga personer skriver om svåra ämnen, man behöver se att de också bara är människor även om allt ser perfekt ut på ytan. Den här boken var väldigt bra uppbyggd med faktarutor som inte störde texten. Det enda som gör att det inte blir full pott är att jag inte riktigt kan relatera till Michaelas liv. Men väldigt bra bok annars!
 
 
Till top